Transfer de responsabilităţi la efectuarea comenzilor de tipărire a blanchetelor de facturi fiscale
„Fiscservinform” a preluat de la „Registru”, printr-o decizie a Guvernului, atribuţiile de efectuare a comenzilor de tipărire a blanchetelor de facturi fiscale, transmite Info-Prim Neo.
„Costul complexului tehnico-aplicativ – 4,41 milioane de lei – a fost acoperit pe parcurs de 3 ani, până la 1 iunie 2009. Dar preţul blanchetelor facturilor fiscale, în loc să scadă, din diverse motive a fost majorat de ÎS „Registru” în repetate rânduri, fapt semnalat de agenţii economici. Din aceste motive s-a considerat oportun de a transfera funcţiile de efectuare a comenzilor de tipărire a facturilor fiscale la ÎS „Fiscservinform”.
Întreprinderii „Fiscservinform”, care este o subdiviziune a Inspectoratului Fiscal Principal de Stat, îi revine, în contextul e-Guvernare, misiunea de a implementa sistemul automatizat „Factura fiscală electronică”, de a exclude treptat facturile fiscale şi dările de seamă fiscale pe suport de hârtie, reducând astfel cheltuielile suportate de către agenţii economici.