După o pauză de trei ani, expoziția internațională specializată pentru sectorul de turism Tourism & Travel Expo revine la Moldexpo. În perioada 6 - 9 aprilie, vor fi prezentate produse și oferte turistice din Moldova sub egida brandului de țară Pomul Vieții (Tree of Life), unificând diverse afaceri din sectorul turismului, dar și inițiative de dezvoltare a regiunilor, transmite IPN.
Tourism & Travel Expo revine cu un nou concept și are scopul să valorifice și să pună în evidență micile afaceri de familie, artizani, alți actori ai industriei ospitalității și astfel să contribuie la promovarea regiunilor turistice ale țării și la sporirea interesului publicului local pentru noi destinații și atracții turistice din Moldova. Alături de oferta locală, va fi prezentată și oferta pe segmentul de turism emițător.
În cadrul expoziției, Ministerul Culturii din Republica Moldova și Ministerul Antreprenoriatului și Turismului din România vor semna un protocol de colaborare pentru constituirea unui grup de lucru comun al experților din turism. Grupul de lucru va avea obiectivul de a promova o mai strânsă cooperare între organismele oficiale de turism din cele două țări în scopul favorizării relațiilor în domeniul turismului și pentru creșterea schimburilor turistice.
Sectorul turismului din Republica Moldova a generat un venit de aproximativ 550 de milioane de dolari în 2019, reprezentând 4,7% din PIB-ul țării, însă pandemia COVID-19 și războiul din Ucraina a afectat substanțial industria. În cadrul expoziției vor avea loc mai multe activități interactive care sunt orientate pentru publicul larg, profesioniștii din domeniu, dar și tineri entuziaști care vor să demareze cariera lor în acest domeniu.