Mass-media nu promovează suficient activităţile tinerilor – este concluzia participanţilor la cel de-al doilea atelier organizat de Consiliul Naţional al Tineretului din Moldova (CNTM) în cadrul proiectului „CNTM Cafe”, transmite Info-Prim Neo. Directorul de proiect „CNTM Cafe”, Aurelia Petrov, menţionează că, deşi în presă apar subiecte despre tineri, în cele mai multe cazuri acestea nu se referă la tinerii-actori sociali. Dumitru Ciorici, manager content portal media, a subliniat că mass media acordă timpi de emisie restrânşi subiectelor dedicate tinerilor. Pe de altă parte, şi membrii organizaţiilor de tineret care îşi doresc ca produsele să le fie mediatizate ar trebui să se gândească la modalitatea atragerii atenţiei presei. În momentul când toată lumea se gândeşte cum să obţină audienţă, tinerii ar trebui să se gândească la modalitatea de a atrage jurnaliştii pentru mediatizarea subiectelor care îi vizează, a menţionat Dumitru Ciorici. Atelierul „Modalităţi eficiente de promovare a activităţilor de tineret în mass media” este al doilea organizat de CNTM, parte a proiectului „CNTM Cafe”. Aceste ateliere au drept scop schimbul de practici dintre tineri, implementarea ideilor în practică, dar şi iniţierea tinerilor în anumite domenii de interes publice, astfel contribuind la dezvoltarea societăţii. În cadrul celor şase ateliere programate de CNTM, tinerii îşi propun să abordeze subiecte legate de iniţiativa votului de la 16 ani, iniţiativele legislative în dezvoltarea activităţilor de tineret. Proiectul „CNTM Cafe” este derulat cu sprijinul financiar al Agenţiei SUA pentru Dezvoltare Internaţională (USAID), în cadrul Programului AED „Consolidarea Societăţii Civile în Moldova”.
Tinerii sunt insuficient promovaţi de mass media, CNTM Cafe
-
aurelia petrov despre atelierele pentru tineri din cadrul proiectuluicntm cafe.mp3
- 0