Societatea pe acțiuni „Termoelectrica” și-a automatizat și modernizat Serviciul „Call-Center”, care poate fi accesat formând numărul unic de telefon: 022 447 447. Aplicația robotizată va fi disponibilă în limbile română și rusă și va diviza informațiile în funcție de necesitatea consumatorului. Astfel, vor fi oferite informații privind modul de achitare a facturii, despre datorii sau contractare, despre deconectări și lucrări sau avarii, transmite IPN.
Potrivit unui comunicat de presă al furnizorului, noul serviciu va oferi oamenilor posibilitatea de a efectua operațiuni precum: transmiterea indicelor curenți ai contorului, sesizarea scurgerilor sau problemelor de calitate și altele. Persoanele care nu au aflat un răspuns la întrebarea lor vor avea posibilitatea de a lua legătura cu un operator. Pentru a asigura îmbunătățirea calității deservirii, toate apelurile primite vor fi înregistrate.
Directorul general al întreprinderii, Veaceslav Eni, menționează că dezvoltarea platformelor de comunicare și interacțiune cu consumatorii este unul dintre factorii principali pe care se axează întreprinderea în ultimii trei ani. „Ne dorim să fim mai aproape de oameni, oferindu-le servicii de calitate și comunicare eficientă. Anume din acest motiv ne-am străduit să dezvoltăm nu doar un Centru de apel, dar o adevărată aplicație, care să simplifice procedurile de comunicare, schimb de informație și interacțiune cu consumatorii noștri”, a menționat Veaceslav Eni.
Paralel cu Serviciul „Call-Center” rămân active și numerele de telefon pentru raportarea problemelor tehnice prin aplicația Viber: 069 444144 și serviciul dispecerat – 022 44 11 38.