Consumatorii companiei „Termoelectrica” SA sunt încurajați să expedieze la numărul de Viber 069-444-144, informații (în format text, video sau foto) ce țin de avarii, scurgeri de agent termic, dar și alte probleme privind calitatea serviciilor de termoficare. Serviciul a fost lansat astăzi, 11 iulie, transmite IPN cu referire la un comunicat de presă al furnizorului de agent termic.
Directorul general Veaceslav Eni a precizat că Termoelectrica a lansat serviciul respectiv cu scopul de a fi cât mai accesibilă pentru consumatorii. „Considerăm că noul serviciu, pus la dispoziția locuitorilor municipiului Chișinău, va contribui semnificativ la îmbunătățirea relațiilor de colaborare a companiei cu societatea civilă”, a menționat Veaceslav Eni.
Problemele raportate de către cetățeni vor fi procesate în timp real și transmise către serviciile responsabile, pentru a fi remediate în cel mai scurt timp.
Numărul de telefon nu va fi disponibil pentru apeluri telefonice. Pentru a putea primi o consultație telefonică cetățenii por apela la Call-Center: 022-447-447 și la
Serviciul Dispecerat: 022-496-397.