Specialiştii Secţiei calitate din cadrul SA „Termocom” au verificat mai multe apartamente, ale căror proprietari au depus petiţii privind unele disfuncţionalităţi de alimentare cu energie termică sau asigurare cu apă caldă menajeră, transmite Info-Prim Neo. Potrivit unui comunicat de presă al furnizorului, în procesul de verificare, într-un bloc locativ din strada Petru Zadnipru s-a constatat lipsa circulaţiei agentului termic printr-o coloană. Gestionarului şi petiţionarului li s-a recomandat înlocuirea coloanei problematice. Modificarea schemei de conectare a corpurilor de încălzire şi instalarea corpurilor suplimentare în baie a fost constatată de specialiştii în câteva apartamente din strada Nicolae Costin, gestionarului fiindu-i emise prescripţia şi recomandările de rigoare. De asemenea, în cadrul verificărilor s-a constatat menţinerea de către responsabilii de aparatele de evidenţă a energiei termice a unui debit redus de agent termic la branşamente în blocurile locative din străzile Iazului şi Zelinschi, ceea ce provoacă scăderea calităţii încălzirii în locuinţe. Furnizorul reiterează că unica metodă de reducere a costurilor încălzirii apartamentelor este sistarea totală a energiei termice pe o perioadă de 4-6 ore, în zilele însorite, când temperatura aerului exterior este mai mare de +8 grade Celsius. Alte metode practicate de responsabilii de contoare provoacă încetarea încălzirii apartamentelor amplasate mai departe de nodul de comandă şi, în consecinţă, nemulţumirea locatarilor faţă de calitatea serviciilor acordate.