Termocom îşi răsplăteşte clienţii
Furnizorul de agent termic din capitală, Termocom SA, îşi va răsplăti clienţii care dau dovadă de responsabilitate în achitarea serviciilor consumate. Acţiunea face parte din campania „Achiţi iarna – lasă-te răsplătit vara!” iniţiată de Termocom cu ocazia Zilei mondiale a Consumatorului, marcată astăzi, 15 martie. În cadrul ei, consumatorii din blocurile locative cu un procent de achitare al plăţii la agentul termic de sută la sută urmează să beneficieze de facilităţi „pentru fidelitate şi responsabilitate”, se arată într-un comunicat al întreprinderii, citat de Info-Prim Neo.
Astfel, Termocom urmează să ofere servicii gratis de spălare hidropneumatică a sistemelor interne de încălzire a blocurilor locative care până la 30 aprilie vor înregistra un procent al achitării plăţilor de 100%. În această perioadă gestionarii fondului locativ şi proprietarii de apartamente din blocurile locative pot întruni condiţia de achitare a consumului pentru energia termică în proporţie de 100%. Lista blocurilor care vor beneficia de astfel de servicii va fi făcută publică la 2 mai.
Acţiunea întreprinderii este parte a campaniei „SA „Termocom” îţi mulţumeşte şi te răsPLĂTEŞTE!” , susţinută de întreprindere şi în anul precedent.
Costul lucrărilor de spălare hidropneumatică a sistemelor interne de încălzire variază în funcţie de volumele sistemelor din fiecare bloc locativ în parte.
Anterior, directorul general SA Termocom, Mihail Cernei, susţinea că achitările pentru agentul termic în ultima perioadă sunt în proporţie de 50%. Populaţia poate achita facturile pentru agentul termic reeşalonat, până la începutul următorului sezon de încălzire.