Fiind un Angajator de top, OTP Bank oferă un sprijin puternic pentru angajați și pentru noii membrii ai echipei sale. Prin definirea strategiei şi politicilor de resurse umane transparente şi orientate către angajat, OTP Bank contribuie la creșterea semnificativă a motivației, angajamentului şi satisfacției acestora.
OTP Bank mereu a pus accent pe dezvoltarea oamenilor, astfel că toate procesele şi sistemele contribuie la construirea unei cariere de succes, conform așteptărilor angajaților şi organizației.
Pentru susținerea acestui obiectiv strategic, OTP Bank a finalizat recent un proiect de renovare a Centrului de Formare al Băncii.
În renovarea designului interior al Centrului de Formare s-a optat pentru stilul minimalist, executat în nuanțele culorilor corporative ale Grupului OTP. Mobilierul nou, soluțiile ergonomice și funcționale - reprezintă o abordarea total diferită a aspectelor uzuale, asigurând un mediu confortabil și modern pentru beneficiarii Centrului.
Procesul de modernizare însă, nu s-a oprit aici – includerea noilor funcționalități și tehnologii moderne, care vor sta la dispoziția angajaților Băncii pentru a satisface așteptările și necesitățile lor, va rămâne o prioritate pentru activitatea Centului.
Reamintim că Centrul de Formare al Băncii a fost lansat în 2015, fiind primul de acest gen pe piața din R. Moldova. Elementul definitoriu al Centrului de Formare este Sucursala Școală - prototipul unei sucursale reale, care continuă să fie un suport profesional major în special pentru noii angajați ai Băncii.
*******
DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire.