Orientarea către client, empatia și dedicația de sprijinire a clienților oricând și oriunde s-ar afla sunt calități care caracterizează brandul maib. Banca este prima instituție financiară din Republica Moldova care a anunțat acțiuni de susținere a cetățenilor ucraineni, refugiați din calea războiului, creând condiții preferențiale pentru un șir de servicii și produse, dar și făcând donații importante în contul de susținere a refugiaților (circa 2,4 milioane de lei au fost donați până în luna aprilie).
Eforturile orientate pentru susținerea refugiaților ucraineni care se află pe teritoriul Republicii Moldova continuă, iar astăzi maib anunță lansarea chatbotului maib4UA.
Accesând noul chatbot, clientul venit din țara vecină va primi automat informații utile. E necesar doar de un smartphone cu acces la Internet.
Chatbotul este util pentru toți ucrainenii care au primit carduri bancare de la UNHCR, emise de maib.
Pentru a accesa chatbotul maib4UA, e necesar de parcurs câțiva pași simpli:
1) de accesat platforma de mesagerie Viber sau Telegram. În câmpul de căutare de introdus denumirea canalului – maib4UA sau de scanat unul din QR coduri:
2) click pe butonul Start.
Tot aici sunt disponibile alte două servicii (butoane) utile pentru refugiați:
- FAQ conține informații detaliate despre relația clientului cu maib, care sunt legate de cardurile bancare oferite de UNHCR și serviciile maib;
- Live Chat – legătura directă cu un consultant al Contact Center maib care va oferi asistența necesară de luni până vineri, de la 08:00 până la 20:00 și sâmbătă de la 09:00 până la 19:00.
Știi un refugiat din Ucraina căruia informația i-ar putea fi utilă? Implică-te să faci un bine. Anunță-l despre noul serviciu lansat de maib, care îi va face viața mai simplă, mai bună și mai mobilă.
Chatbotul maib4UA face parte din grupul de servicii maib 365, disponibile oricând și oriunde, 24/7, 365 zile în an. Maib 365 include aplicația maibank, Internet Banking, serviciile de schimb valutar la bancomatele maib, rețeaua de terminale de autoservire, maibchatbot, serviciul suport Contact Center 1313, serviciile P2P și T2C.
Cu maib 365 e simplu și ușor.
*******
DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire.