Noii identități de brand maib s-a aliniat recent și Sucursala Rezina, fiind la dispoziția clienților într-un spațiu modernizat, mai comod, adaptat noii palete de culori și renovată conform noii identități de brand după principiul „reduce, reuse, recycle”. Pentru că banca are grijă de mediu și investește în protejarea lui, a identificat și implementat soluții de reutilizare a elementelor de interior, adaptându-le la noua stilistică a rețelei maib. Astfel, o parte din obiectele decorative și de mobilier din interiorul sucursalei maib Rezina au căpătat din nou viață, fiind reciclate și adaptate noii identități a rețelei.
Alexei Negura, Director al Sucursalei Rezina:
“Alinierea sucursalei la noua identitate de brand aduce plus de comoditate și experiențe inovatoare de deservire clienților maib, dar și condiții excelente de activitate pentru angajații noștri, un aspect valoros pentru brandul maib, centrat deopotrivă pe clienți și pe angajați. Vom continua să oferim servicii de calitate pentru clienții noștri din orașul Rezina și din regiune, oferindu-le de fiecare dată experiențe demne de nivelul următor”.
Alinierea la noua identitate de brand a băncii aduce plus de comoditate chiar de la intrarea în bancă. Astfel, vizitatorii sunt întâmpinați de consultantul clienți, gata să ghideze spre serviciul solicitat, să consulte sau să sprijine în procesul de efectuare a operațiunilor online, rapid și fără necesitatea de a sta în rând la operator.
Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib:
“Simplificarea proceselor funcționale, optimizarea modului de lucru, reducerea timpului de așteptare, alinierea la standardele internaționale de deservire - sunt doar câteva dintre principalele avantaje ale acestei transformări. Ne dorim ca atunci când pășesc pragul sucursalei, clienții noștri să se simtă ca acasă, să-și rezolve simplu și rapid necesitățile de banking și să rămână satisfăcuți de calitatea serviciilor”.
Sucursala pune la dispoziția clienților câteva zone pentru operațiuni și tranzacții rapide și comode, precum și consultanță bancară pentru discutarea situațiilor mai complexe.
Zona de autoservire - dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.
Zona tranzacțională - permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.
Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.
Pentru planuri personale sau de afaceri mai complexe care necesită discuții mai îndelungate, în incinta sucursalei au fost amenajate două săli pentru ședințe/ discuții private.
Dacă ești din Rezina, sigur ai fost cel puțin o dată la sucursala maib, iar acum ai un motiv în plus să o vizitezi, la aceași adresă– or. Rezina, str. 27 August 1989, 5.,pentru a beneficia de, probabil, cele mai bune servicii și operațiuni bancare.
Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesează linkul.
Despre maib
Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 110 de subdiviziuni, 58 de sucursale și 62 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Banca deserveşte circa 30% din populaţia ţării şi este unul dintre cei mai mari angajatori din republică.
*******
DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire.