Pentru a obţine informaţii despre activitatea furnizorului de apă, dar şi pentru a achita plăţile pentru serviciile de apă şi canalizare, consumatorii SA „Apă-Canal Chişinău” se pot adresa specialiştilor din cadrul Secţiei de informare şi achitări, de pe strada Albişoara, 38. Specialiştii Secţiei au program de luni până vineri, de la ora 7.00 până la ora 19.00, transmite IPN.
Potrivit unui comunicat de presă al ACC, în cadrul secţiei sunt eliberate facturile, dar şi percepute plăţile pentru servicii de apă şi de canalizare, preepurare, energie termică, branşare, debranşare, desigilare, reparaţie sau verificare a contoarelor.
Tot aici, consumatorilor li se poate eliberarea actul de verificare şi pot fi înregistrarea cererilor privind reeşalonarea datoriei, dezacordul cu calculul efectuat, reamplasarea contorului.
Specialiştii Secţiei prezintă consumatorului informaţia privind calculul efectuat şi perioada datoriei. De asemenea, ei înregistrează adresările privind desigilarea – în legătură cu reparaţia ţevilor, reamplasarea contorului, restabilirea aprovizionării cu apă, luarea la evidenţă a contorului. În cadrul aceleiaşi Secţii, consumatorilor li se eliberează avizele pentru branşare.
Pentru o informare eficientă a consumatorilor, în cadrul Direcţiei relaţii cu clienţii a ACC, începând cu anul 2011, a fost instituit Ghişeul unic de informare şi achitări, redenumit ulterior, în 2015, în Secţia de informare şi achitări.