Specialiştii „Apă-Canal Chişinău” au deservit într-o lună circa 8000 de consumatori

Pe parcursul lunii ianuarie, circa 8000 de consumatori au fost deserviți de către angajații sectorului de informare și achitări al „Apă-Canal Chişinău” SA. Majoritatea au solicitat informații pentru soluţionarea operativă a diverselor situaţii, dar și pentru achitarea serviciilor prestate de operator, transmite IPN citând un comunicat de presă al întreprinderii.

Specialiştii au oferit servicii contabile pentru 1602 consumatori, servicii de informare – pentru 2054 de consumatori. Totodată, 4220 de persoane au efectuat achitări în casierie şi au fost înregistrate 479 de cereri.

Consumatorii se pot adresa la sediul „Apă-Canal Chişinău” (str. Albişoara, 38; biroul 101) pentru a obţine răspunsuri la orice întrebare ce ţine de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea elaborării condiţiilor tehnice pentru alimentare cu apă şi de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile şi evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate.

Până în prezent, pe parcursul a zece ani de la crearea sectorului informare şi achitări, peste 300 de mii de consumatori au primit consultaţii privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.