Serviciul Viber disponibil pentru comunicarea cu Ministerul Sănătății

Ministerul Sănătății a lansat de astăzi, 26 iunie, serviciul Viber, destinat comunicării cu cetățenii. Linia permite expedierea mesajelor, imaginilor, fișierelor audio și video. Comunicarea va fi realizată prin intermediul numărului de Viber 067 72 10 10. Serviciul permite doar expedierea mesajelor, fără efectuarea apelurilor, transmite IPN.

Serviciul va funcționa în zilele de luni-vineri, între orele 08.00 și 17.00. Textele și fișierele audio și video vor fi recepționate de către un specialist al Ministerului Sănătății. Problemele reclamate vor fi transmise pentru examinare șefilor de direcții din cadrul Ministerului Sănătății. Ulterior, specialistul responsabil de comunicarea prin intermediul serviciului Viber va expedia răspunsurile.

Cetățenii vor putea transmite texte și atașamente după orele 17.00 și în week-end. Acestea vor fi preluate de specialist în timpul programului de muncă. Pentru a putea transmite mesaje la numărul 067 72 10 10 este necesar de a instala aplicația Viber pe un telefon sau un calculator conectat la internet. Serviciul va funcționa în paralel cu linia verde a Ministerului Sănătății  (022) 72 10 10 sau 0800 71010.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.