Secţia informare şi achitări a ACC şi-a modificat programul de activitate

SA „Apă-Canal Chişinău” informează consumatorii că, în legătură cu trecerea la ora de iarnă, a fost modificat programul de activitate al Secţiei informare şi achitări din cadrul Direcţiei relaţii cu clienţii. Astfel, începând cu 1 noiembrie, de luni până vineri, de la ora 07.30 până la ora 18.00, consumatorii se pot adresa în biroul 101 din strada Albişoara, 38 pentru soluţionarea operativă a diferite situaţii, dar şi pentru achitarea serviciilor prestate, transmite IPN.

Furnizorul de apă menţionează într-un comunicat de presă că în cadrul secţiei sunt eliberate facturile, dar şi percepute plăţile pentru servicii de apă şi de canalizare, pre-epurare, energie termică, branşare, debranşare, desigilare, reparaţie sau verificare a contoarelor. Tot aici, pot fi înregistrate cererile privind reeşalonarea datoriei, dezacordul cu calculul efectuat, reamplasarea contorului.

ACC menţionează că pentru o conlucrare mai eficientă cu consumatorii în cadrul Direcţiei relaţii cu clienţii s-a deschis biroul 100 pentru depunerea pachetelor de documente necesare încheierii contractelor de furnizare a serviciului public de alimentare cu apă şi de canalizare.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.

IPN LIVE