Peste șase mii de consumatori au fost deserviți pe parcursul lunii noiembrie în cadrul Secției de informare și achitări a SA „Apă-Canal Chișinău”. Oamenii s-au adresat pentru a soluționa operativ diverse situații, dar și pentru achitarea serviciilor prestate de către furnizor, transmite IPN.
Într-un comunicat de presă al ACC se menționează că specialiștii din cadrul Secției informare și achitări au oferit servicii contabile pentru aproape o mie de consumatori, iar servicii de informare au fost prestate pentru peste două mii de persoane. Totodată, peste trei mii de persoane au efectuat achitări în casierie.
Consumatorii se pot adresa specialiștilor din cadrul Direcției pe adresa strada Albișoara, 38, biroul 101. Aici, aceștia pot obține răspunsuri la orice întrebare ce ține de domeniul alimentării cu apă și de canalizare, începând cu solicitarea elaborării condițiilor tehnice pentru alimentare cu apă și de canalizare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă și de canalizare, perfectarea contractelor de livrare a apei potabile și evacuare a apelor uzate, până la achitarea facturilor pentru serviciile prestate.
Pe parcursul a zece ani de la crearea Sectorului informare și achitări, peste 300 de mii de consumatori au primit consultații privind serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare.