Compania „Ritlabs” a devenit membră a Camerei de Comerţ Americane din Moldova (AmCham Moldova), obţinând astfel mai multe oportunităţi pentru promovarea iniţiativelor sale în vederea îmbunătăţirii administrării businessului, notează IPN cu referinţă la comunicatul de presă al întreprinderii.
„Noi, cei din AmCham Moldova, suntem foarte bucuroşi de faptul că „Ritlabs” a aderat la organizaţia noastră şi se declară dispusă să prezinte o serie de iniţiative pentru îmbunătăţirea condiţiilor de administrare a afacerilor. Experienţa „Ritlabs” în materie de impozitare, raporturi de muncă şi comerţ internaţional va fi de folos şi altor membri ai Camerei de Comerţ Americane din Moldova, şi, astfel, va fortifica poziţia noastră consolidată”, a declarat Mila Malairău, directorul executiv al Camerei de Comerţ Americane din Moldova.
„Principalul avantaj al AmCham Moldova este că toţi membrii acesteia deseori se confruntă cu aceleaşi probleme ca şi „Ritlabs” şi rezolvă aceste probleme împreună. Din AmCham Moldova fac parte diferite companii: şi mari investitori străini, şi firme moldoveneşti orientate atât spre piaţa locală, câ şi spre piaţa SUA. Avem, însă, un singur scop: să creăm condiţii favorabile pentru prosperarea afacerilor”, a spus directorul „Ritlabs”, Maxim Masiutin.
AmCham Moldova este o organizaţie nonguvernamentală necomercială, fondată în anul 2006. Sarcinile organizaţiei sunt sprijinirea comerţului şi a investiţiilor SUA în Moldova, îmbunătăţirea conlucrării businessului cu guvernul. În februarie 2008, organizaţia AmCham a fost acreditată oficial de către Camera de Comerţ Americană. Ca parte dintr-o reţea internaţională, formată din 125 de Camere de Comerţ Americane din întreaga lume, AmCham Moldova oferă posibilitatea de asociere a business-ului şi a liderilor de business în vederea constituirii unor scopuri comune ale antreprenoriatului şi a apropierii culturii Moldovei de cea a SUA.
Compania pentru dezvoltarea software „Ritlabs” S.R.L., fondată în anul 1998, este specializată în produse comunicaţionale pentru clienţi corporativi şi particulari. Unul dintre produsele principale ale „Ritlabs” este programul poştal „The Bat!”. Utilizatorii de programe locuiesc în 191 de ţări ale lumii, dintre care peste 20 000 – în Statele Unite ale Americii.
Recent, „Ritlabs” a atins nivelul Gold al competenţei Microsoft în domeniul elaborării de software, ocupând astfel poziţiile lider în segmentul său şi fiind inclusă în numărul celor mai remarcabile companii din ecosistemul de parteneri Microsoft.