Ruslan Codreanu: Cu siguranță au fost greșeli, dar nu 1200 de semnături
Consiliul electoral de circumscripție electorală municipală Chișinău a refuzat să îl înregistreze în cursa electorală pentru Primăria capitalei pe Ruslan Codreanu. 1200 din cele 10454 de semnături prezentate de Ruslan Codreanu au fost invalidate, transmite IPN.
„A fost greu să colectezi semnături cerând oamenilor să prezinte date cu caracter personal. Mulți oameni refuzau să dea seria de la buletin. Aceste semnături au fost colectate prin parcuri, oamenii scriind din picioare. Cu siguranță au fost greșeli, dar nu 1200 de semnături. 100, 200, hai 300, dar nu 1200”, a declarant Ruslan Codreanu, după decizia CECEC.
Ruslan Codreanu a precizat că va merge în instanța de judecată pentru a contesta decizia CECEC.
***********
Victor Chironda spune cum va scoate Chișinăul din haosul automobilistic
Victor Chironda, candidatul Mișcării Social-Politice „Forța Nouă” la funcția de primar general al municipiului Chișinău, promite dezvoltarea unei rețele de transport public calitativ și eficient și alta de trotuare accesibile și confortabile. În cadrul unei conferințe de presă, candidatul a declarat că locuitorii capitalei pierd zilnic mai mult de două ore pentru deplasare prin oraș cu transportul public, care practic întotdeauna nu vine la timp din cauza că stă blocat în ambuteiaje.
Victor Chironda susține că prioritatea sa în fruntea Primăriei va fi crearea benzilor dedicate transportului public și trotuarele. „Ambele măsuri vin să reducă ambuteiajele și să asigure o mobilitate eficientă în oraș”, a spus candidatul. „Transportul public și infrastructura pietonală sunt cele două elemente care pot scoate Chișinăul din haosul automobilistic. Noi știm și putem să realizăm aceste lucruri”, afirmă Victor Chironda.
Candidatul recunoaște că reformele pe care dorește să le inițieze, fiind primar general al capitalei, sunt nepoluare, dar necesare. Victor Chironda spune că va iniția procesul de construcție a benzilor dedicate transportului public chiar din prima lună de activitate, iar în cel puțin un an acestea să existe deja pe principalele străzi aglomerate din Chișinău.