Restricţii la amplasarea publicităţii pe troleibuze

Publicitatea de pe troleibuzele din capitală nu va mai fi amplasată pe toată suprafaţa troleibuzului aşa cum se practica până acuma. Aceasta va fi lipită doar până la geamurile troleibuzelor, nu şi pe suprafaţa sticlei. Directorul Regiei Transport Electric Chişinău (RTEC), Gheorghe Morgoci, a declarat pentru Info-Prim Neo că în prezent pe străzile municipiului mai rămân încă două troleibuze care au acoperite şi geamurile cu publicitate. Acestea urmează să mai circule aşa până la sfârşitul anului, până expiră contractul dintre regie şi agentul economic. Pentru viitoarele contracte cu agenţii economici, contractele privind amplasarea publicităţii vor fi revizuite şi modificate, publicitatea pe geam fiind exclusă. Regia a decis să renunţe la această practică, pentru a nu deranja călătorii şi a le păstra confortul în timpul deplasării. Mai mulţi călători susţin că nu pot vedea strada şi nu se simt bine într-un spaţiu închis. Potrivit directorului RTEC, anual amplasarea publicităţii pe troleibuze aduce venituri în valoare de circa 3-4 milioane pe an. Pentru plasarea publicităţii pe un troleibuz, pe o perioadă de un an, agenţii economici achită 20-25 de mii de lei. Solicitanţii sunt din diferite domenii: de la produse farmaceutice - la produse alimentare, dar şi multe altele. Totodată, Gheorghe Morgoci a precizat că pe troleibuzele noi asamblate în Belarus, publicitate nu se amplasează şi nici nu va fi amplasată cel puţin până la expirarea termenului de granţie.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.