Elevii sunt mai responsabili, iar părinţii mai atenţi la rezultatele copiilor ˗ o arată experienţa de aplicare a registrelor electronice în cele 21 de şcoli şi licee din capitală. Şefa Direcţiei generale educaţie, tineret şi sport, Tatiana Nagnibeda-Tverdohleb, a declarat pentru IPN că ar fi bine ca astfel de registre să existe în toate instituţiile de învăţământ preuniversitar, însă nu sunt destule resurse financiare pentru această iniţiativă, transmite IPN.
În cele 21 de şcoli şi licee cheltuielile pentru implementarea registrelor electronice le acoperă instituţiile de învăţământ, cu sprijinul unor părinţi şi agenţi economici.
Directoarea Liceului Teoretic „Iulia Hasdeu”, Eleonora Goncear , a spus că registrele electronice sunt utile şi binevenite în instituţia pe care o conduce. Părinţii sunt foarte mulţumiţi că pot urmări în format electronic notele şi absenţele copilului de la ore. „Funcţionează destul de bine, sunt mulţumiţi şi elevii, şi părinţii. Mai greu le vine profesorilor pentru că au de făcut o muncă dublă: să introducă notele şi în registrul electronic, şi în cel tradiţional”, a remarcat Eleonora Goncear. Directoarea a mai spus că, odată cu apariţia registrului electroni,c unii elevi au devenit mai sârguincioşi şi responsabili.
Directoarea Liceului „Bogdan Petriceicu Hasdeu”, Elena Catrangiu, este de altă părere. Aceasta susţine că profesorul este capabil să anunţe personal părintele în cazul în care elevul înregistrează note proaste sau absentează de la ore „De ce totul trebuie să fie digitizat, să urmărim copilul? Trebuie să avem încredere în copil, nu să-l urmărim”, a spus Elena Catrangiu, precizând că și colectivul profesoral pe care îl conduce este de aceeaşi părere.