Regia de Transport Electric Chişinău a lansat o linie telefonică de încredere

Regia Transport Electric Chişinău a lansat o linie telefonică la care pasagerii care circulă cu troleibuzul pot face reclamaţii, transmite Info-Prim Neo. Potrivit unui comunicat de presă al Primăriei municipiului Chişinău, numărul care poate fi apelat este (022) 20-42-05. Linia funcţionează în regim non-stop, iar pasagerii pot afla aici informaţii privind modificările de rute, graficul de circulaţie, probleme apărute în trafic sau pot face reclamaţii privind calitatea serviciului prestat. În zilele de lucru, între orele 08.00-20.00, persoanele care vor dori să depună o reclamaţie vor comunica cu un operator, iar în restul timpului mesajele vor fi înregistrate pe robotul telefonic. Dacă solicitaţii îşi vor lăsa datele de contact, aceştia vor fi contactaţia în particular.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.