Reclamă pe bonuri de casă

O companie franceză Ticket Com, care plasează anunţuri publicitare pe bonuri de casă, anunţă ca va sosi şi în Moldova până la finele anului curent, transmite Info-Prim Neo cu refere la un comunicat de presă al companiei. Din 2002, Ticket Com îşi deschide francize peste hotarele Franţei reuşind să devină lider 9 ţări: Spania, Elveţia, Germania, Italia, România, Cehia, Maroc şi Grecia. „Sosirea în Moldova e o oportunitate nouă şi interesantă pentru reţeaua noastră. Experienţa noastră în ţările din est – în România suntem prezenţi de 5 ani – ne permite să credem că vom avea venituri bune în Moldova,” mărturiseşte Pierre Renard, un înalt oficial în cadrul Ticket Com.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.