Reacția MAIB la declarațiile unor clienți păgubiți

BC „Moldova Agroindbank” SA califică declarațiile la adresa sa privind furtul din 6 iulie 2019, lansate luni, 29 iulie, ca fiind calomnioase. Într-un comunicat de presă, instituția bancară menționează că declarațiile „sunt nefondate, nefiind prezentate argumente și probe care să demonstreze cele vociferate”, transmite IPN.

„Constatăm că acuzațiile neîntemeiate aduse băncii au scop manipulator, menit să discrediteze instituția și pot avea un impact negativ asupra stabilității întregului sector. Orice învinuiri la acest subiect sunt nepotrivite, pur declarative, până la finalizarea deplină a anchetei. MAIB acordă tot sprijinul organelor de anchetă pentru elucidarea cât mai rapidă a furtului, identificarea infractorilor și recuperarea bunurilor”, se mai menționează în comunicatul MAIB.

Veaceslav Șevciuc, reprezentantul a circa 20 de clienți păgubiți în urma jafului de la Moldova-Agroindbank, susține că aceștia sunt de părere că infracțiunea a fost organizată din interiorul băncii. O demonstrează, spun ei, și faptul că au fost deconectate sistemele de alarmă și de supraveghere video. Clienții păgubiți solicită Ministerului Afacerilor Interne să pornească urmărirea penală în privința MAIB.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.