Vinăria Purcari îşi schimbă imaginea. Anul 1827 – anul fondării vinăriei – va constitui elementul central în comunicarea brandului. „Am lucrat intens pentru a ajunge la această etapă. Purcari are o istorie, o legendă care ne aparţine, o identitate şi tocmai de aceea am hotărât să scoatem în evidenţă această imagine”, a declarat directorul general al Vinăriei Purcari, Victor Bostan, citat de IPN.
Potrivit conducerii companiei, timp de aproape 200 de ani, Vinăria Purcari a reuşit să menţină valorile sale şi standardele de calitate. „Lansarea noii identităţi Purcari nu prevede doar schimbarea etichetei, ci şi schimbarea calităţii vinurilor şi a direcţiilor strategice”, a declarat directorul comercial, Artur Marin.
Managerii vinăriei au mai spus că podgoriile plantate în anii 2003-2004 cu soiuri noi de viţă de vie au ajuns deja la maturitate, iar compania va produce vinuri noi îndreptate către pieţele europene şi cele din occident.
Vinăria Purcari face parte din Bostavan Wineries Group. Din anul 2003, colecţia de vinuri Purcari a câştigat 80 de medalii la concursuri internaţionale şi a devenit dublu deţinător al Marelui Premiu în domeniul vitivinicol decernat de Guvernul Republicii Moldova.