Publicitatea cu greşeli va fi retrasă
Publicitatea stradală care conţine greşeli gramaticale va fi retrasă. Primarul general al capitalei, Dorin Chirtoacă, a cerut subdiviziunilor municipale responsabile să monitorizeze atent ce şi cum apare scris pe panourile publicitare din oraş, transmite Info-Prim Neo.
„Nu văd o problemă dacă un vicepretor, cu maşina de serviciu a Preturii, aşa cum sunt ele chinuite, dacă nu, se poate de luat o maşină de la subdiviziuni, că sunt mai noi şi mai bune, şi cu un copil de clasa a 12-a sau doi, dacă nu se descurcă vicepretorul de unul singur, să facă o monitorizare a tuturor panourilor publicitare din sector”, a menţionat Dorin Chirtoacă în şedinţa de luni de la Primărie.
Primarul s-a supărat când a văzut scris greşit pe un panou cuvântul oxigen –„ocsigent” . „De ce avem aşa panouri şi cine le-a autorizat? Noi doar avem subdiviziuni care se ocupă de verificarea corectitudinii mesajelor de pe panouri”, a spus indignat edilul.
Pretorul sectorului Centru, Vladimir Şarban, a intervenit, spunând că în cadrul Primăriei Chişinău ar trebui să fie angajată o persoană, responsabilă de corectitudinea textelor, inclusiv a mesajelor care apar pe panourile publicitare. Această propunere urmează să fie înaintată într-o următoare şedinţă a Consiliului municipal Chişinău.
Anterior autorităţile din Chişinău au suspendat amplasarea noilor panouri publicitare şi inventarierea celor existente. Dorin Chirtoacă a menţionat atunci că municipiul Chişinău este plin de publicitate, iar aceste panouri nu au adus venitul aşteptat de municipalitate.