Problemele pe care le raportează călătorii la RTEC

Peste 60 de plângeri au fost trimise online la Regia Transport Electric (RTEC), timp de patru zile de la lansarea mecanismului QR-codurilor, care au fost afișate în toate troleibuzele. Potrivit directorului RTEC, Dorin Ciornîi, cel mai mult călătorii se plâng pe oamenii străzii care urcă murdari în transport, dar și pe unele abateri de la graficul de circulație, transmite IPN.

Dorin Ciornîi afirmă că vin și aprecieri pozitive. Toate sesizările sunt examinate, iar în unele cazuri petiționarul este contactat telefonic pentru detalii.

Săptămâna trecută, RTEC a instalat în toate troleibuzele din Chișinău QR-coduri, care odată scanate fac posibilă descărcarea unui formular în care călătorul indică problema și trimite formularul pe adresa electronică a Regiei Transport Electric Chișinău sau pe pagina de Facebook a întreprinderii.

La RTEC activează și un call-centru, unde oamenii pot sesiza neregulile. Zilnic acolo parvin circa 20 de plângeri.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.

IPN LIVE