Problema deservirii cardurilor a 4 bănci a fost soluţionată

Deficienţile tehnice care au provocat stoparea deservirii cardurilor a patru bănci din ţară au fost înlăturate, anunţă reprezentanţii instituţiilor bancare vizate.

Solicitat de IPN, şeful Direcţiei vânzări de la EuroCreditBank, Alexandru Franţuz, a declarat că serviciul de procesare a cardurilor a fost restabilit în această după-amiază şi în prezent banca funcţionează în regim normal, iar toţi clienţii au fost înştiinţaţi despre acest fapt.

Banca Socială anunţă pe pagina sa de internet despre restabilirea serviciului de procesare a operaţunilor cu carduri bancare, menţionând că în prezent acestea pot fi utilizate pe deplină măsură.

Şi Unibank a publicat pe pagina sa electronică informaţia că defecţiunea de procesare, care a cauzat stoparea temporară a tranzacţiilor cu cardurile de plată, a fost înlăturată, iar actualmente fiecare deţinător de card poate ridica numerar în bancomate şi achita cumpărăturile cu ajutorul cardurilor.

Moldova Agroindbank a emis un comunicat de presă, în care anunţă că pauza tehnică în deservirea cardurilor bancare a luat sfârşit, deficienţa tehnică la compania de procesare fiind total soluţionată. În acest moment toate cardurile bancare emise de Moldova Agroindbank pot fi folosite la bancomate, la comercianţi, pentru achitări în internet.

Problemele legate de procesarea cardurilor la cele 4 bănci au fost sesizate pe parcursul zile de miercuri. 

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.