Preţul publicităţii electorale variază de la 25 la peste 3000 de euro pentru un minut. Cel mai mic preţ este la Radio Moldova Tineret, iar cel mai mare la postul de televiziune Prime TV şi Jurnal TV transmite IPN.
Potrivit declaraţiilor depuse la Comisia Electorală Centrală privind politica editorială în apropiata campanie electorală, tariful pentru timpii de antenă contra plată constituie la postul public de televiziune Moldova 1 – 500 de euro/minut, iar la Radio Moldova – 40 de euro/minut.
Costul publicităţii electorale la postul de televiziune TV7 variază de la 9100 de lei per minut până la 10400 de lei, în funcţie de ora difuzării.
La Pro TV Chişinău plasarea publicităţii electorale îi va costa pe candidaţi 600 de euro/minut, iar la Acasă TV – 144 de euro/minut.
Preţul pentru plasarea unui produs electoral comercial la postul Jurnal TV variază între 1750 de euro pentru 30 de secunde de publicitate şi 5000 de euro pentru un reportaj comercial. La Jurnal FM – 40 de euro/30 secunde (fără TVA).
Postul de televiziune Realitatea TV cere pentru plasarea publicităţii electorale între 100 şi 200 de euro per minut. Un reportaj informativ cu durata de maximum două minute realizat de echipa Realitatea TV va avea preţul de 1500 de euro în Chişinău şi 1600 de euro în afara Chişinăului.
La Radio Noroc preţul pentru difuzarea unui spot publicitar de 60 de secunde va fi de 60 de euro.
La Prime TV plasarea publicităţii costă 3000 de euro/minut, la Canal 2 – 1500 euro/minut, Canal 3 – 2000 de euro/1 minut, la Publika TV – 2000 euro/1 minut.
Postul de radio Chişinău va plasa publicitate electorală cu 600 de lei per minut, iar Radio Vocea Basarabiei – cu 35 de euro pentru 30 de secunde.