Peste 19 mii de apeluri au parvenit în patru luni de la crearea Centrului de Apel CNAS

Peste 19 mii de oameni care au avut diferite întrebări ce ţin de serviciile prestate de Casa Națională de Asigurări Sociale au sunat la Centrul de Apel pe parcursul a patru luni de la lansarea acestuia. CNAS precizează într-un comunicat de presă că la toate solicitările a fost acordat un răspuns corect şi echidistant, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare.

Orice cetățean din țară sau din afara ei poate apela numărul: (022) 257777, de pe telefonul fix sau mobil, pentru a primi informații la întrebările ce țin de stabilirea, calcularea și plata pensiilor, alocațiilor, ajutoarelor şi compensațiilor, stabilirea, calcularea și plata indemnizației pentru incapacitate temporară de muncă, stabilirea, calcularea şi plata indemnizațiilor familiilor cu copii, indemnizațiilor de maternitate şi paternitate.

Centrul de Apel al CNAS este disponibil de luni până vineri, între orele 08.00 și 17.00. Ținând cont de faptul că în ultimele zile au parvenit mai multe apeluri de la cetățeni, conducerea CNAS a decis ca Centrul de Apel să lucreze şi în două zile de sâmbătă, 11 şi 18 iulie, între orele 07.00 și 16.00.

Începând cu 8 iulie, casele teritoriale de asigurări sociale activează între orele 07.00 și 17.00. Totodată, solicitările de reexaminare a pensiei pot fi depuse la CTAS şi în zilele de 11 şi 18 iulie între orele 07.00 și 16.00.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.