OTP Bank – leader în Corporate Banking, RSC și Soluții Digitale conform Euromoney

Anual publicația Euromoney analizează performanta instituțiilor financiare și elaborează clasamentul băncilor la nivel internațional și național în mai multe domenii bancare. Pentru succesele atinse în 2023, OTP Bank a fost clasat printre liderii de piață în Moldova în domeniile servicii pentru clienții corporativi și responsabilitate socială corporativă, și înalt a fost apreciată pentru soluții digitale cu distincția Highly Regarded.

Corporate Banking

Euromoney a recunoscut abordarea multidimensională a OTP Bank în relațiile cu clienții corporativi. În 2023 banca a susținut creșterea afacerilor în domenii strategic importante pentru dezvoltarea țării: agricultura, industria procesatoare, telecomunicațiile, comerțul și dezvoltarea infrastructurii. În același timp, OTP Bank și-a menținut poziția de partener principal al Instituțiilor Financiare Internaționale în proiecte de dezvoltare economică precum alinierea la standardele UE prin invocații și tehnologii verzi.

”În acest segment de piață, rigorile față de calitatea serviciilor de consultanță oferite sunt foarte mari, iar succesul este reprezentat de responsabilitate, viziune pe termen lung și ca­pacitatea de a naviga alături de client creșterea afacerii. Faptul că ne-am menținut poziția de bancă de referință în cadrul acestei linii de business, confirmă o dată în plus încrederea clienților noștri,” a menționat Elena Guzun, Vicepreședinte al Comitetului Executiv – Director Comercial Corporate Banking.

Soluții Digitale

Soluții digitale oferite de OTP Bank au deveni mai sigure și prietenoase utilizatorului. În 2023, aplicația OTP Mobile Banking a devenit mai accesibilă prin oferirea facilităților de înregistrare și achitare a serviciilor la distanță. Iar distincția celei mai sigure aplicații bancare este asigurată de token-ul integrat, conform cu reglementările EU, în particular cu Payment Service Directive 2 (PSD2). OTP Mobile Banking continuă să fie unica aplicație pe piață ce oferă utilizatorului acces simultan la conturile personal și de business.

Experții în transformare digitală din cadrul băncii au asigurat reducerea timpului de procesare a plăților interbancare urgente și o procesare mai rapidă a datelor clientului datorită integrării sistemelor bancare cu sistemele guvernamentale Mconnect, Mpay și Platforma MIA Plăti Instant.


”În era transformării digitale, banca nu mai este doar un spațiu tranzacțional, ci devine o platforma interactivă și personalizată, adaptată nevoilor fiecărui client. Inovația si adaptabilitatea devin cheia succesului în acest mediu. Angajamentul nostru rămâne cel de a ne conecta cu clienții, de a inova si de a depăși așteptările în continuare,” a evidențiat Irina Pohilă, Șef Departament Produse Digitale.

Responsabilitate Socială

Portofoliul de proiecte sociale a OTP Bank a fost recunoscut pentru impactul durabil în domeniul dezvoltării angajaților, a comunității și protecției mediului. În 2023 centrul de formare al băncii a oferit peste 26.000 de ore de training, piste de mentorat și leadership. Prin sprijinul acordat Fundației pentru Educație Financiară ”OK” peste 7,400 de copii, tineri și adulți din întreaga țară au dezvoltat abilități de gestiune financiară. În cadrul parteneriatelor de durată cu Universitatea de Stat, Academia de Fotbal ”Zimbru”, Teatrul Republican ”Luceafărul” și Muzeul Național de Artă, banca susține livrarea continuă a serviciilor culturale, sportive, educaționale și artistice.

Nicoleta Deliu, Manager Responsabilitate Socială Corporativă, a apreciat contribuția echipei în succesul proiectelor sociale: ”În cadrul OTP Bank suntem peste 800 de angajați implicați activ în diverse inițiative ale băncii. Colegii reciclează, plantează și îngrijesc parcele, participă la curse caritabile și donează generos pentru susținerea familiilor vulnerabile. Această dedicație se datorează unui ferm angajament pentru bunăstarea comunității.”


OTP Bank Moldova, subsidiară a OTP Group, este un furnizor integrat și universal de servicii financiare. Cu o abordare definită prin responsabilitate, angajament și profesionalism, OTP Bank înțelege nevoile clienților și contextul actual al pieței, și este un partener financiar de încredere.


Euromoney este o publicație financiară înființată în 1967. Aceasta apreciază performanța băncilor din aproape 100 de țări. Din 1992, premiile publicației sunt cucerite de băncile din întreaga lume în diferite nominalizări și au fost primele de acest gen din industria bancară globală. Decizia de premiere se ia pe baza analizei performanței industriei bancare și a instituțiilor financiare din diferite țări.


*******
DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.