O aplicație IT va colecta opinii despre calitatea serviciilor publice

O aplicație care va permite colectarea opiniilor cetățenilor despre calitatea serviciilor publice urmează a fi dezvoltată de specialiștii IT. Echipa care va dezvolta cea mai bună soluție va primi 10 000 de dolari SUA, bani acordați de PNUD Moldova pentru dezvoltarea și implementarea aplicației. Inițial instrumentul va fi testat în cadrul oficiilor teritoriale ale Casei Naționale de Asigurări Sociale, ulterior fiind integrat și în alte instituții, transmite IPN cu referire la un comunicat de presă al Guvernului.

„Aplicația va contribui atât la identificarea problemelor care trebuie să fie abordate pentru îmbunătățirea calității serviciilor publice, cât și la evaluarea pașilor întreprinși de instituțiile publice pentru modernizarea serviciilor pe care le prestează”, a spus secretarul general adjunct al Guvernului Republicii Moldova, Valentin Guznac.

Prototipul instrumentului va fi elaborat în decurs de două săptămâni, iar aplicația propriu-zisă va fi lansată în noiembrie 2017.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.