Moldtelecom înregistrează creşteri marcante

În nouă luni ale anului 2012, Operatorul naţional de comunicaţii Moldtelecom a înregistrat creşteri marcante la majoritatea indicilor de activitate – număr de abonaţi, cota de piaţă şi cifra de afaceri – la serviciile de acces Internet, televiziune digitală IPTV şi telefonie mobilă, notează Info-Prim Neo, cu referire la serviciul de presă al companiei. În acelaşi timp, ”Moldtelecom” a continuat să fie cel mai mare jucător pe piaţa de telefonie fixă, cu o cotă de 97,36%, în funcţie de venituri, şi cu cea mai mare bază de clienţi de 1 mln 123,8 mii abonaţi. Odată cu lansarea reţelei de fibră optică FTTH, în luna mai, Moldtelecom a deschis posibilităţi unice de conectare la gama de servicii multiplay: Internet în bandă largă, TV de ultimă generaţie şi servicii noi de voce. Graţie implementării acestei tehnologii avansate, care permite cel mai rapid acces optic la resursele reţelei globale, Moldtelecom a devenit lider în oferirea accesului la Internet în bandă largă prin tehnologia FTTx, prestând acest serviciu pentru 68,7 mii clienţi, conform datelor ANRCETI. De asemenea, Moldtelecom menţine poziţia de lider absolut la prestarea serviciilor de Internet în bandă largă în baza tehnologiei xDSL, deservind în prezent 205,3 mii abonaţi din cei 207,2 mii clienţi existenţi la nivel naţional. Astfel, în această perioadă, operatorul naţional a obţinut un venit record din vânzarea serviciilor de acces la reţeaua globală Internet, ce a însumat 410,7 mln lei, în creştere cu 21,6%, faţă de perioada similară a anului trecut. În acelaşi timp, Moldtelecom s-a clasat în topul operatorilor de televiziune, atingând o cotă de piaţă de circa 25%, în funcţie de venituri. Totodată, brandul Unité al companiei Moldtelecom a obţinut un salt record pe piaţa de telefonie mobilă. Conform datelor ANRCETI, compania statului a înregistrat cea mai mare creştere a vânzărilor pe piaţa telefoniei mobile, de 41%, comparativ cu principalii concurenţi ai săi. Potrivit serviciului de presă al companiei, remarcabil este faptul că doi ani consecutiv cota de piaţă a brandului Unité se află într-o ascensiune continuă, în funcţie de numărul de utilizatori. Astfel, în trimestrul trei al anului curent, Unité a obţinut o creştere a acestui indicator până la nivelul de 7,3%, faţă de trimestrul doi al acestui an. Compania atribuie creşterea importantă a veniturilor Unité majorării esenţiale a indicatorului ARPU (venit mediu lunar per utilizator), care se află în ascendenţă de la începutul anului şi a însumat 60,3 lei, în trimestrul trei al acestui an. Potrivit Moldtelecom, evoluţiile semnificative la majoritatea indicatorilor raliază compania statului la standardele celor mai înaintate companii de telecomunicaţii din întreaga lume şi fortifică poziţia Operatorului naţional drept cea mai de încredere companie pe piaţa locală de comunicaţii.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.