Moldtelecom a înregistrat performanţe solide

Moldtelecom, operatorul naţional de comunicaţii, a înregistrat, în trimestrul III al anului 2011, performanţe remarcabile la cele mai importante capitole ale activităţii sale: sporirea numărului de abonaţi şi a cotei de piaţă Unité, creşterea segmentului Internet 3G de la Unité, sporirea cifrei de afaceri pe segmentul de bandă largă, a cotei de piaţă după numărul de abonaţi, precum şi menţinerea ritmului de creştere a numărului de abonaţi în bandă largă. Un comunicat de presă al companiei atribuie aceste reuşite aportului incontestabil al echipei Moldtelecom, gestionării dedicate şi profesioniste a managementului companiei, notează Info-Prim Neo Astfel, în trimestrul II şi III al anului curent, compania Moldtelecom a reuşit să obţină rezultate îmbucurătoare la atragerea numărului de abonaţi Unité, cu o majorare semnificativă de 43,8%, faţă de primul trimestru al acestui an. Progresul Unité este unul relevant şi constant, care plasează acest operator de telefonie mobilă deasupra concurenţilor. Creşterea importantă a numărului de abonaţi Unité din ultimele 2 trimestre ale anului 2011 a contribuit la sporirea cotei de piaţă a operatorului până la 5,46% pe segmentul numărului de abonaţi Unité. Brandul Unité a înregistrat o majorare solidă şi la capitolul dinamica cifrei de afaceri, comparativ cu principalii concurenţii ai săi, care în aceeaşi perioadă au consemnat diminuări a ratei de creştere a veniturilor, comparativ cu rezultatele trimestrelor I şi II ale anului curent. Ritmuri accentuate de creştere au fost înregistrate de Unité şi pe segmentul Internet 3G, cu o dinamică relevantă a sporirii numărului de utilizatori de 41,6%, în comparaţie cu trimestru I al anului curent. Ca rezultat, Unité şi-a majorat esenţial cota pe piaţa Internet 3G după numărul de abonaţi până la 10,7%. De asemenea, cea mai semnificativă cotă de piaţă pe segmentul de bandă largă a fost înregistrat de Operatorul naţional Moldtelecom, conform cifrei de afaceri, care atestă o creştere de 0,6%, comparativ cu trimestru I al anului curent. Această performanţă se datorează, în principal, majorării de 1,4% în trimestrul II şi III al anului curent. În prezent, cota de piaţă a companiei Moldtelecom constituie 76,8%, după cifra de afaceri. În acest ritm, Moldtelecom şi-a majorat cota de piaţă şi după numărul de abonaţi până la 71% datorită creşterii acesteia pe parcursul ultimelor două trimestre. Performanţe bune a marcat compania Moldtelecom şi la sporirea numărului de abonaţi în bandă largă, înregistrând o creştere de 9,9%, comparativ cu trimestrul I al anului curent. Atingerea acestor mari realizări în cel mai dinamic sector al economiei naţionale, precum este cel al telecomunicaţiilor, confirmă ipoteza actuală - prin perseverenţă toate aspiraţiile se împlinesc. Succesul Operatorului naţional de comunicaţii S.A.”Moldtelecom” şi al mărcii comerciale Unité a fost obţinut ca rezultat al profesionalismului, dedicaţiei şi dorinţei echipei Moldtelecom de a-şi consolida poziţia de lider incontestabil pe piaţa locală de telecomunicaţii, se spune în comunicatul Serviciului de presă al S.A. „Moldtelecom”.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.