Moldovenii din diasporă care au venit acasă cu prilejul sărbătorilor pascale au avut parte de surprize pe Aeroportul Internațional Chișinău. Aceștia au primit miercuri, 4 aprilie, broșuri promoționale și cupoane cu reduceri pentru brandurile de țară „Din inimă” și „Vinul Moldovei”, și pentru vizite la unele vinării din țară, transmite IPN.
„Suntem cu gândul la miile de cetățeni aflați în afara țării, care nu reușesc să revină des în Republica Moldova. Pentru toți cei plecați am gândit campania de astăzi. Voi sunteți cei care simțiți dorul de țară și contribuiți cel mai bine la promovarea produsul moldovenesc departe de hotarele țării noastre”, a declarat șefa Biroul Relații cu Diaspora, Olga Coptu.
Broșuri promoționale și cupoane cu reduceri au fost împărțite moldovenilor care s-au întors din Moscova, Veneția și Frankfurt. Pliantele distribuite fac parte din campania națională: „Fii oaspetele nostru”, care are ca scop promovarea Republicii Moldova ca destinație turistică.
Acțiunea a fost organizată de către BRD cu susținerea Proiectului de Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID și Guvernul Suediei, în parteneriat cu Oficiul Național al Viei și Vinului, Asociația Patronală din Industria Ușoară și compania „Avia Invest”.