Măsuri de susținere pentru clienții băncii - persoanele fizice

Stimați clienți,
Pandemia de coronavirus COVID – 19 și impunerea stării de urgență în țara noastră au devenit o adevărată provocare pentru noi toți: cetățeni de rând, companii, instituții financiare sau de stat.

Pentru că am acționat întotdeauna cu integritate și în mod responsabil, Mobiasbanca – OTP Group, va sprijini în continuare clienții persoane fizice care se află în imposibilitate temporară de achitare a ratelor la creditele de consum, ipotecare, cardurile de credit și overdraft-urile.

În acest sens, banca a decis:

  1. ANULAREA tuturor penalităților calculate începând cu 19 martie 2020 pentru neachitarea ratelor la credite până la 31 decembrie 2020. Acest lucru înseamnă că, pentru sumele datorate de persoane fizice consumatori în aceasta perioadă, banca nu va percepe nici o penalitate și/sau dobândă de întârziere.
  2. AMÂNAREA plăților la ratele curente la credite (inclusiv a dobânzilor și comisioanelor) până la 31 mai 2020. Ulterior, pentru a rambursa plățile restante, calculate pentru perioada martie – mai 2020, clienții vor putea opta pentru:
    1. achitarea într-o singură tranșă a plăților, în luna iunie, în caz dacă situația financiară a acestora nu a avut de suferit în perioada dată, sau
    2. achitarea treptată a plăților restante, până la 30 septembrie 2020, în caz dacă veniturile clienților au fost afectate moderat.

Totodată, clienții persoane fizice care resimt un impact direct și de durată de pe urma acestei situații și nu vor fi în stare să achite ratele la credit un timp îndelungat, pot solicita reeșalonarea ratelor la credit și a dobânzilor.

În toate cazurile, Mobiasbanca – OTP Group nu va percepe comisioane de modificare a condițiilor contractuale și va conveni cu clientul asupra unui nou grafic de rambursare.


Totuși, dacă clientul va avea suficiente mijloace financiare pe contul aferent creditului, atunci amânarea plăților la ratele curente la credite nu va surveni. Dacă clientul va avea posibilitatea de a suplini contul respectiv pentru a asigura plata în mod regulat a ratelor la credite, o poate face în continuare, de la distanță, pentru a evita vizita la bancă. Conturile setate în calitate de conturi de plată pentru achitarea ratelor, pot fi alimentate din alte conturi personale deschise la Mobiasbanca, prin intermediul serviciului de Internet Banking, iar în cazul în care, clienții primesc salariile pe conturile deschise în alte Bănci, prin intermediul un transfer interbancar, utilizând serviciile la distanță ale acestor bănci. Pentru facilitarea acestor transferuri, banca a dispus anularea comisionului pentru alimentarea prin transfer a cardurilor de debit, cu sume de până la 15000 lei.

Totodată, reamintim despre posibilitatea de alimentare a cardurilor de debit și de credit (setate drept conturi de plată pentru credite) prin intermediul bancomatelor de tip CASH-IN, lista cărora este disponibila aici.

Notă!

Mobiasbanca – OTP Group recomandă tuturor clienților să evite deplasarea la bancă, iar în cazul în care aceste vizite nu pot fi amânate, să stabilească o programare prealabilă cu un consilier al băncii apelând Call Center la 022 256 456, și să respecte regulile de protecție necesare pentru a se proteja și a preveni afectarea sănătății celor din jur.

Vă mulţumim pentru cooperare şi vă îndemnăm să aveţi grijă de sănătatea DVS!

Cu respect,
Echipa Mobiasbanca – OTP Group
 

---------
DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.