„Marca comercială a anului” şi-a desemnat învingătorii
Circa 90 de proiecte de mărci comerciale au fost desemnate câştigătoare ale concursului „Marca comercială a anului” 2011, eveniment-cheie în cadrul expoziţiei naţionale Fabricat în Moldova, transmite Info-Prim Neo.
Proiectele au fost selectate de către Comitetul organizatoric al concursului în baza opiniilor consumatorilor, exprimate în două sondaje, unul efectuat în vara anului 2011 şi altul în ianuarie 2012.
„Sunt mărci de produse şi servicii prezentate de întreprinderi cunoscute, care activează pe piaţa republicii de mai mulţi ani, dar şi mărci care s-au lansat acum câţiva ani sau care chiar şi-a început activitatea în 2011, dar au dat dovadă de perseverenţă, au propus publicului un produs calitativ”, a declarat preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie, Gheorghe Cucu.
Preşedintele Parlamentului, Marian Lupu, a declarat cu prilejul evenimentului că o marcă comercială de notorietate reprezintă nu doar eforturile depuse de către o întreprindere, nu doar ambiţia profesională şi managerială a conducătorului ei, ci este şi un instrument de promovare a imaginii Republicii Moldova peste hotare.
Premiile au fost oferite în cadrul unei ceremonii, joi seara. Concursul este organizat de Camera de Comerţ şi Industrie şi Agenţia de Stat Pentru Protecţia Proprietăţii Intelectuale.
În perioada 2003-2010 la concurs au fost prezentate 800 de proiecte de mărci comerciale din 15 raioane ale republici şi din municipiile Bălţi şi Chişinău.