Mai mulţi bani în fondul locativ – mai multe blocuri reparate

Primăria municipiului Chişinău nu alocă bani din bugetul municipal pentru reparaţia blocurilor din capitală. Decizia de a demara lucrări de reparaţie îi aparţine administratorului blocului, iar costurile sunt acoperite integral din contul contribuţiilor locatarilor la fondul locativ-comunal. „Dacă aţi observat că blocul în care locuiţi necesită reparaţie urgentă şi aceasta nu este făcută, înseamnă că nu s-au colectat suficiente resurse pentru aceste lucrări”, a declarat şeful Direcţiei amenajare şi salubrizare, Simion Roman, solicitat de Info-Prim Neo. Suma necesară pentru reparaţia unei scări de bloc urcă de la 100 de mii de lei până la câteva milioane, în dependenţă de lucrările necesare. „Direcţia nu poate contribui la lucrările de reparaţie, dar reprezentanţii direcţiei efectuează inspecţii în blocurile reparate pentru a vedea dacă lucrările corespund sumelor indicate de responsabili”, a mai spus Simion Roman. În gestiunea Direcţiei generale locativ-comunale şi amenajare, din care face parte Direcţia amenajare şi salubrizare, se află peste 1500 de blocuri.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.