Livrarea apei potabile către căminul familial din strada Miron Costin 6/3 a fost reluată. Timp de două săptămâni locatarii nu au avut apă la robinet, blocul fiind debranşat de la conductă din cauza datoriilor mari faţă de furnizor. Şeful Direcţiei relaţii cu clienţii a SA „Apă-Canal Chişinău”, Mihai Golban, a comunicat pentru Info-Prim Neo că blocul a fost debranşat de la sistemul de apă pentru datorii în sumă de 140 mii lei. Mihai Golban a menţionat că luni, 12 noiembrie, la iniţiativa consilierului municipal Oleg Cernei şi directorului SA „Apă-Canal Chişinău”, Constantin Becciev, a avut loc o şedinţă cu locatarii blocului respectiv. În cadrul şedinţei a fost format un grup de iniţiativă în frunte cu gestionarul blocului, care urmează să verifice în decurs de o săptămână datoriile fiecărui apartament. În cazul în care aceste datorii vor fi confirmate în scris de către locatari, fiind contrasemnate de un notar, fiecare caz va fi examinat de către furnizorul de apă în parte, a precizat sursa citată. Totodată, grupul de iniţiativă şi-a asumat angajamentul să adune de la locatari şi să achite până luni, 19 noiembrie, prima tranşă din datoriile acumulate şi să prezinte un grafic de reeşalonare, în baza căruia va fi achitată restul sumei. Totodată, şeful Direcţiei relaţii cu clienţii s-a arătat nedumerit faţă de atitudinea gestionarului blocului, care nu a făcut nici un demers în vederea soluţionării problemei. Reprezentanţii altor blocuri locative, fiind mai flexibili şi dispuşi la conlucrare, se adresează Direcţiei chiar în ziua deconectării, achită parţial datoriile sau îşi asumă angajamente pentru 1-2 luni, a subliniat Mihai Golban. Tentativa repetată a reporterului Info-Prim Neo de a contacta preşedintele Asociaţiei Proprietarilor de Locuinţe Privatizate nr.52366 a eşuat. În cazul în care grupul de iniţiativă nu îşi va onora promisiunile, căminul familial din strada Miron Costin 6/3 va fi din nou debranşat de la sursa de apă.