Lansarea Centrului de Asistenţă a Consumatorilor din regiunea Centru şi „linia fierbinte” privind drepturile consumatorilor

COMUNICAT DE PRESĂ

la conferinţa de lansare a Centrului de Asistenţă a Consumatorilor din regiunea Centru

şi  „linia fierbinte” privind drepturile consumatorilor

03 decembrie 2014

Centrul de Analiză şi Prevenire a Corupţiei (CAPC), a lansat Centrul de Asistenţă a Consumatorilor din regiunea Centru (CAS Centru) - structură regională, alternativă, neguvernamentală, care va oferi servicii de informare și consultanță consumatorilor, agenților economici.

Centrul de Asistenţă a Consumatorilor va acorda următoarele servicii:

  1. Informarea consumatorilor în ce priveşte siguranţa alimentară;
  2. Consultarea cetăţenilor privind drepturile consumatorilor;
  3. Acordarea asistenţei juridice primare populaţiei în ce priveşte drepturile de consumator;
  4. Oferirea informaţiilor şi ajutarea populaţiei de a se adresa autorităţilor competente în protecţia drepturilor consumatorilor;
  5. Informarea autorităţilor competente despre depistatea cazurilor de produse alimentare contrafăcute sau periculoase pentru consumatori;
  6. Identificarea, sistematizarea şi înaintarea propunerilor de ajustare a cadrului normativ în domeniul securităţii alimentare a consumatorilor;
  7. Asistarea şi consultarea ONG-lor active şi interesate în domeniul protecţiei drepturilor consumatorilor;
  8. Consilierea agenţilor economici ce comercializează produse alimentare privind obligaţiile şi drepturile acestora;
     

În cadrul CAS Centru va funcţiona, de luni pînă vineri, de la ora 9.00 pînă la ora 18.00,              

„linia fierbinte” privind drepturile consumatorilor  -  0 22 233 200.  

 

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.