IPP selectează instituţii care vor realiza spoturi radio şi tv
Institutul de Politici Publice (IPP) anunţă organizarea unei licitaţii în vederea alegerii instituţiilor şi/sau a persoanelor calificate pentru producerea unui spot televizat şi a unui spot radio cu caracter de educaţie electorală, transmite Info-Prim Neo.
Spoturile cu durata de aproximativ 30 secunde vor fi consacrate desfăşurării în ziua alegerilor de la 5 aprilie 2009 a unui sondaj la ieşirea din cabina de vot („exit poll”) şi o simulare a procedurii de participare la sondaj.
Dosarele de participare la licitaţie vor include descrierea generală a instituţiei sau CV-ul producătorului independent (persoană fizică); date privind suma solicitată pentru producerea spotului, fiind ataşat şi bugetul detaliat (toate cheltuielile planificate ale producerii); viziunea de creaţie (sau un scenariu) asupra conţinutului unui astfel de spot.
Instituţii ale audiovizualului (posturile tv şi radio) vor prezenta, suplimentar agenda difuzării spotului în grila de emisie, indicându-se şi numărul total de apariţii; date privind suma solicitată pentru difuzare. De prioritate se vor bucura acele instituţii ale audiovizualului care vor prezenta o ofertă de cooperare complexă în cadrul promovării sociale ale sondajului la ieşirea din cabina de vot .
Dosarul va fi prezentat în plic/fişier sigilat, asupra căruia vor fi indicate denumirea şi adresa instituţiei. Dosarele se pot depune până la 9 martie 2009, ora 17.00 la adresa IPP, Chişinău, str. Puşkin 16/1. Şedinţa de examinare a rezultatelor licitaţiei va avea loc la 10 martie 2009, ora 10.00, în incinta IPP.