Investiții de peste 250 de milioane de lei anunțate în infrastructura centrului UNIC

Proprietarul centrului comercial UNIC intenționează să investească în infrastructura magazinului încă peste 250 de milioane de lei, în a doua etapă, după ce a investit 180 de milioane de lei până acum. Se planifică amenajarea unui scuar în preajma magazinului, dar și a unei parcări subterane.

Vitalie Malachi, membru al Consiliului de Administrație, a declarat într-un briefing de presă la IPN că reconstrucția centrului comercial a început din 2019, cu amenajarea parcării din strada Ismail, unde s-au demolat toate gheretele de flori, s-a reamenajat tot ce ține de scuar și s-a lucrat la fațada magazinului. Dezvoltarea fațadei este planificată în două etape. Prima etapă reprezintă ceea ce s-a executat acum, iar etapa a doua urmează a fi executată în următorii trei-patru ani.

Când se vor încheia lucrările la fațadă, va fi amenajată și parcarea subterană din scuar. Asta va permite organizarea a 150 de locuri adiționale de parcare, cu posibilitatea de dezvoltare a unei parcări subterane și în spatele magazinului. Scuarul va fi făcut după toate standardele europene, va fi înverzit, va fi amenajat un havuz și zone de odihnă.

Directorul general al centrului comercial UNIC, Leonid Sidorov, a completat că „noile investiții vor fi îndreptate spre creșterea confortului și amenajarea zonei, pentru ca această să devină cel mai frumos loc de agrement și relaxare din municipiul Chișinău, ce va fi destinat chișinăuienilor și oaspeților capitalei”.

Odată cu prima etapă de modernizare a centrului comercial, în care s-au investit 180 de milioane de lei, a crescut și numărul agenților economici care închiriază spații comerciale, ceea ce generează din nou creșteri ale impozitelor achitate la stat. Astăzi, închiriază spații comerciale la UNIC 327 companii, fiecare dintre care creează locuri de muncă și participă la completarea bugetului țării prin impozitele achitate, a subliniat Leonid Sidorov.



Directorul a menționat brandurile ENTER, PROMSTORE, McDonald’s, Meli Melo, Nica-Vizaje, Papirus, Moon Glow, MySkin, Cristina, Alina Bradu, Vitalie Burlacu, MAIB, Fincombank. „Deja la această etapă anunță despre intențiile pe care le au în acest sens cinci branduri de renume, inclusiv urmează să fie deschis primul magazin din Republica Moldova sub brandul KOTON”, a adăugat directorul, dând asigurări că și în continuare centrul comercial UNIC își va axa activitatea pe atragerea de noi branduri, sporirea rolului său social-economic, modernizarea infrastructurii.

Notă: Agenția IPN oferă dreptul la replică persoanelor care se consideră vizate în știrile realizate de pe declarațiile organizatorilor prezentei conferințe de presă, inclusiv prin facilitarea organizării altei conferințe de presă în condiții similare.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.