În jur de 600 de propuneri de slogan au fost făcute pentru turismul din Moldova

În jur de 600 de propuneri au fost făcute în cadrul concursului „Cel mai bun slogan pentru Turismul din Republica Moldova”, anunţat de către Agenţia Turismului. Toate propunerile au fost plasate pe pagina electronică a instituţiei. Dacă se va găsi un câştigător, acesta va fi anunţat în cadrul Festivalului internaţional de muzică etno „Gustar”, organizat la Orheiul Vechi în perioada 24-25 august. În caz contrar, termenul concursului va fi prelungit până la 27 septembrie, când este marcată Ziua Internaţională a Turismului, transmite IPN.

Majoritatea sloganelor expediate sunt în limba engleză şi au cuvântul cheie mămăliga, vinul, solul. Câteva exemple de slogane propuse sunt: „Moldova, enjoy the secret of MaMaliga!” (Moldova, gustă secretul MăMăligii); „Small country with a big heart” (Ţară mică cu suflet mare); „Traditions say it all” (Tradiţiile spun totul); „Wine is not the only reason” (Vinul nu e singurul motiv); „Hop-hop-hop sha sha sha this is our Moldova!” (Hop-hop-hop sha sha sha, asta e Moldova mea!). De asemenea, au mai fost propuse sloganele: „Moldova – uşa deschisă spre ospitalitate”; „Moldova – ia o parte din sufletul moldovenesc”, etc. Printre cei care au expediat propuneri de slogan la adresa agenţiei se numără şi cetăţeni ai altor state, precum Italia, SUA şi România.

Cel mai reuşit slogan va însoţi logo-ul turistic al Republicii Moldova în activitatea de promovare pe plan internaţional. Câştigătorul concursului va beneficia de o cină pentru două persoane într-un hotel de lux din capitală.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.