Un agent economic din capitală şi-a asumat responsabilitatea, în cadrul unui proiect pilot, să acopere cheltuielile pentru montarea a 300 de coşuri de gunoi şi transportarea deşeurilor, în schimbul dreptului de a plasa publicitate pe acestea. Coşurile vor fi instalate în perimetrul străzilor Puşkin, Bănulescu Bodoni şi bulevardul Ştefan cel Mare. Primele au fost deja montate, Info-Prim Neo. Primarul general, Dorin Chirtoacă, a declarat luni presei că preţul unui asemenea coş este de circa 300 de euro. Vitalie Braga, directorul firmei „Public Design”, spune că nu ştie deocamdată cât de profitabilă va fi investiţia. „Deocamdată nu avem contracte cu doritori de a-şi face publicitate pe coşurile de gunoi. Pentru început va fi amplasată publicitate socială”, a menţionat Vitalie Braga. Potrivit omului de afaceri, gunoiul va fi ridicat chiar şi de două ori pe zi, dacă va fi nevoie, iar în jurul coşurilor se va mătura. Vitalie Braga a spus că imediat după ce au fost instalate, câteva dintre coşuri au şi fost deteriorate. El a făcut apel către chişinăuieni să păstreze curăţenia şi şi-a exprimat speranţa că astfel capitala va deveni mai curată. Dacă va avea succes, proiectul va fi extins şi astfel de coşuri vor fi instalate în tot oraşul.