Hainele și accesoriile sunt în topul cumpărăturilor efectuate online

Moldovenii accesează magazinele online pentru a-și cumpăra haine și accesorii. Conform unui studiu efectuat de Biroul de audit al tirajelor și internetului, în luna ianuarie 208.000 de persoane și-au achiziționat o piesă vestimentară sau un accesoriu online.

Conform studiului, lunar, 272.000 de persoane fac cumpărături online, 280.000 cumpără de câteva ori pe an, iar 123.000 achiziționează o singură dată pe an produse din magazinele online.

Produsele alese variază de la haine, telefoane și cărți până la produse alimentare sau mobilă și decorațiuni. În topul cumpărăturilor sunt hainele (206.000 persoane), urmate de smartphones și tablete (108.000 persoane). Aproximativ 79.000 de persoane plătesc online serviciile comunale, iar 71.000 își cumpără cosmetice și alte produse de înfrumusețare.

Studiul efectuat de BATI a fost realizat pe utilizatorii de internet cu vârste între 15 și 74 de ani.

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.