Comunicat de Presă
Compania “GlobalPrestService” ține să dea clarificări privind declarațiile domnului Usatîi vis-a-vis de incasarea de către companie a sumei de 15 mln lei pe parcursul anului 2015, precum și referitor la declarația acestuia privind datoria companiei față de Primărie în valoare de 7 mln lei.
Menționăm că dl Usatîi minte obraznic la acest subiect și pe parcursul anului 2015 “GlobalPrestService” a incasat de la Primărie suma de aproximativ 8 mln lei, fapt confirmat prin documente contabile anexate. Din această sumă, circa 6 mln lei sunt lucrări de bază și aproximativ 2 mln lei sunt lucrări suplimentare, solicitate prin dispoziția scrisă a Primarului. Din aceleași documente contabile este evident că la ziua de azi datoria restantă a Primăriei este de aproape 3,5 mln lei. Menționăm că în documentele contabile nu este inclusă datoria Primăriei pentru lucrările realizate în luna septembrie curent.
Cât privește datoria invocata de către dl Usatâi in valoare de 7 mln lei, menționăm că 6,5 mln lei pentru arenda unei încăperi în general nu se referă la “GlobalPrestService” ci la compania Terracleaning Nord, care nu are nicio legatura sau afiliere cu “GlobalPrestService”. În 2014 aceasta datorie a fost transmisă unei companii de colectare a datoriilor, având o balanță pozitivă și având ca debit o suma mult mai mare decât 6,5 mln lei (documentele contabile se anexeaza). Astfel, în cazul în care dl Usatîi are pretenții financiare față de Terracleaning Nord, nu are decât să initieze procedurile legale in acest sens si sa le pretindă direct de la aceasta companie.
În această ordine de idei, considerăm că, sau Primarul Renato Usatii dă dovadă de management defectuos și nu face diferență între agenți economici, sau minte intenționat pentru a manipula opinia publică și a pune incompetența proprie în responsabilitatea altora.
Totodată, ținem sa mentionam ca “GlobalPrestService” a receptionat o scrisoare semnată de către Renato Usatîi prin care acesta recunoaște partial datoriile existente, totodată solicitând reluarea lucrărilor și a negocierilor cu scopul remedierii situatiei create. Menționăm că “GlobalPrestService” zilnic primește sunete din cadrul Primăriei cu rugamintea de a depăși neînțelegerea existentă și a relua negocierile și lucrările. Ținând cont că declarațiile publice a domnului Usatii nu corespund actiunilor făcute pe cale oficială, considerăm că acesta nu este altceva decât un populist clasic.
Anexe:
1. Actul de verificare cu Primăria mun.Bălți | |
2. Documente contabile care demonstrează că compania cedată avea o balanță pozitivă | |
3. Scrisoarea dlui Usatîi | |
4. Raspunsul la scrisoarea dlui Usatîi |
DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenţia de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea şi esenţa conţinutului comunicatului, prezentat spre publicare şi/sau distribuire.