GAS NATURAL FENOSA IN MOLDOVA ESTE MARCA COMERCIALA A ANULUI 2012

GAS NATURAL FENOSA IN MOLDOVA ESTE MARCA COMERCIALA A ANULUI 2012

Gas Natural Fenosa în Moldova
a obţinut Premiul Mare „Mercuriul de Aur” în cadrul concursului „Marca Comercială a Anului 2012”, la categoria „Servicii în domeniul energeticii   (comercializarea produselor din petrol şi gaze, distribuirea energiei electrice şi termice)” , nominalizarea „Inter”.

Cei 12 ani de activitate prosperă a Î.C.S. RED UNION FENOSA S.A. pe piaţa moldovenească au creat imaginea unei companii de încredere, dinamice şi unul dintre cei mai mari investitori din ţara noastră. Din mai 2011 când a fost lansată noua marcă Gas Natural Fenosa, în urma fuzionării pe plan internaţional celor două companii  UNION FENOSA INTERNATIONAL şi GAS NATURAL, astfel constituindu-se o mare companie, acestei imagini i se adaugă şi calităţile unei companii de profil energetic şi cu vaste activităţi pe plan mondial.

Acest premiu reprezintă un indicator foarte important al calităţii imaginii Gas Natural Fenosa, al satisfacţiei consumatorilor şi este rezultatul activităţii de promovare, timp de 2 ani, a noii mărci pe piaţa moldovenească. Dorim să împărtăşim cu dumneavoastră angajamentul nostru de a continua relaţia transparentă şi dialogul constant în beneficiul societăţii, precum şi munca noastră zilnică pentru a contribui la bunăstarea şi dezvoltarea Republicii Moldova”, menţionează Silvia Radu, preşedinte al companiei.

Nu este pentru prima dată când Î.C.S. RED UNION FENOSA S.A.  este premiată cu cea mai mare distincţie. În anul 2009 întreprinderea a obținut premiul Mercuriul de Aur la categoria "Marca comercială Responsabilă Social”. În 2010 a fost remarcată prin Mercuriul de Aur la categoria Marca comercială "Profi", iar în 2011 a obținut Mercuriul de Aur pentru cel mai eficient şi profesionist proiect de rebranding, categoria „Servicii în domeniul energeticii” în cadrul concursului "Marca comercială a anului".

Concursul „Marca comercială a anului" este iniţiat de Camera de Comerţ şi Industrie şi se organizează în colaborare cu Agenţia de Stat pentru Proprietate Intelectuală, cu scopul de a releva căile eficiente de promovare a mărcilor, originalitatea creatorilor de branduri, precum şi gradul de recunoaştere a mărcilor în rândurile consumatorului. Aceasta este o competiţie profesionistă ce se desfăşoară anual din 2003.

Chişinău, 1 februarie 2013

Dvs. folosiți o componentă de ADS Blocker.
IPN e menținut din publicitate.
Susțineți presa liberă!
Unele funcționalități pot fi blocate, vă rugăm să dezactivați componenta de ADS Blocker.
Mulțumim pentru înțelegere!
Echipa IPN.