E mult mai simplu să te ocupi de toate activitățile afacerii tale, atunci când ai la îndemână servicii simple și de încredere, nu-i așa?
Acum poți alege Garanția Bancară Electronică – emisă sub forma unui document electronic cu semnătura electronică avansată calificată, aplicată de către reprezentantul autorizat al Băncii – pentru garantarea obligațiilor contractuale precum restituirea plăților primite în avans, buna execuție, efectuarea plăților sau participarea la licitații.
Care sunt avantajele e-Garanțiilor?
- Le poți obține 100%* online, fără a te deplasa la bancă, printr-un proces simplu, sigur și rapid
- Reduc numărul de documente imprimate și arhivate pe suport de hârtie,
- Prietenoase cu mediul înconjurător prin aplicarea conceptului „zero hârtie” pentru Garanțiile Bancare destinate achizițiilor publice.
Cum să aplici pentru e-Garanții?
1. Solicită de la consilierul personal Cererea privind emiterea Garanției Bancare;
2. Aplică semnătura electronică avansată calificată pe cererea completată (semnătura aplicată în relația cu organul fiscal sau alt tip similar de semnătură deținută);
3. Expediază cererea în format electronic către consilierul personal prin intermediul poștei electronice sau a serviciului Business Internet Banking.
Consilierul personal îți va confirma prin e-mail recepționarea cererii transmise și va iniția procesul de emitere a e-Garanției solicitate. După emitere, vei primi e-Garanția prin canalul de comunicare indicat în cerere.
Pentru mai multe detalii, vă îndemnăm să contactați consilierul personal de la Mobiasbanca – OTP Group sau prin e-mail la tradefinance@mobiasbanca.md.
Cu respect,
Echipa Mobiasbanca – OTP Group
*În cazul clienților care au deja un contract de credit semnat pentru Garanții Bancare asigurate cu credit sau acoperite 100% cu mijloace bănești
_______
DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire.