Furnizorul de apă SA „Apă-Canal Chişinău” a deschis un Centru modern de informare a clienţilor, la sediul întreprinderii din strada Albişoara, 38. Directorul SA „Apă-Canal” Chişinău, Constantin Becciev a declarat în cadrul festivităţii de deschidere a Centrului de informare că acest eveniment este un prim pas în implementarea sistemului integrat de calitate, care va oferi consumatorilor servicii noi şi calitative. Mihai Golban, director relaţii cu clienţii, a declarat că toţi consumatorii de apă vor putea obţine aici toată informaţia necesară ce ţine de livrarea apei şi vor putea să-şi soluţioneze toate tipurile de probleme apărute pe parcurs. Clienţii noi vor putea perfecta aici contracte de livrare a apei. Operatorii centrului vor oferi, de asemenea, informaţii cu privire la tipurile de apometre. Centrul a fost deschis pentru a diminua fenomenul birocraţiei din întreprindere, când clienţii erau nevoiţi să treacă prin 6-8 cabinete pentru a-şi perfecta actele sau soluţiona problemele, a spus Golban. Consilierul municipal, Mihal Severovan, prezent la festivitate a menţionat că doar atunci când Consiliul municipal Chişinău va aproba tarife reale la apă, se va putea asigura calitatea solicitată de consumatori la prestarea serviciilor de apă şi canalizare. În cadrul centrului de Informare au fost deschise zece ghişee, unde clienţii vor fi deserviţi de inginerii-operatori ai întreprinderii. Centrul va activa în zilele lucrătoare, între orele 9.00 şi 16.00, cu întrerupere la prânz.