,,Apă-Canal Chișinău” a deschis un nou Centru comercial și asistență clienți, menit să asigure o relație directă între consumator și furnizor. Potrivit administrației întreprinderii, noul Centru este dotat cu cele mai performante tehnologii informaționale pentru deservirea rapidă a clienților. Aceștia vor avea acces la 11 ghișee și trei case. Tot aici, doi angajați vor primi apometrele pentru verificare și reparație. În total, vor putea fi deservite câte 16 persoane în același timp, transmite IPN.
Directorul general al SA ,,Apă-Canal Chișinău”, Valeriu Meșca, a menționat că inaugurarea Centrului face parte din reformele menite să sporească calitatea serviciilor prestate. ,,Pentru o companie pusă în slujba oamenilor, consumatorii noștri sunt foarte importanți. Astfel, pentru clienții noștri, persoane fizice sau agenți economici, compania ,,Apă-Canal Chișinău” a implementat un sistem complex și eficient, o structură specializată în relații publice, care va sta la dispoziția tuturor celor care au nevoie de informații sau de consultații. Toți doritorii o pot face prin intermediul telefonului sau direct aici, la Centrul comercial și asistență clienți”, a mai spus directorul.
Prezent la evenimentul inaugural, primarul interimar, Ruslan Codreanu, a declarat că pentru orice întreprindere municipală care prestează servicii trebuie să primeze confortul consumatorilor. ,,Vreau să vă îndemn să fiți mereu binevoitori și amabili cu clienții, astfel încât consumatorii să fie nu doar deserviți rapid și calitativ, dar să fie și mulțumiți de atitudinea angajaților ACC”, a mai spus edilul.
Primii vizitatori au salutat deschiderea noului Centru. La intrare, fiecare își ia un tichet cu numărul de ordine și ia loc în sală, iar când vede afișat numărul pe ecran se apropie de ghișeu.
Amenajarea și utilarea noului Centru comercial și asistență clienți a costat 3,3 milioane de lei, surse ale furnizorului de apă.