Fall Fashion Walk pune în valoare creaţiile designerilor moldoveni
Clubul Internaţional al Femeilor, în parteneriat cu Asociaţia Patronală din Industria
Uşoară şi Proiectul USAID „Creşterea Competitivităţii şi Dezvoltarea
Întreprinderilor”, organizează sâmbătă seara, 15 septembrie, o amplă prezentare de modă – Fall Fashion Walk, ediţia a II-a. Prezentarea se înscrie în contextul campaniei sociale de promovare „Din inimă, branduri de Moldova”, care îşi propune să promoveze produsele moldoveneşti pe piaţa locală, transmite Info-Prim Neo.
În cadrul manifestării vor fi prezentate 190 de creaţii ale designerilor moldoveni. Acestea vor fi puse în valoare de către membrele Clubului Internaţional al Femeilor, precum şi vedete ale estradei moldoveneşti, reprezentanţi ai mediului de afaceri şi mass-media. La eveniment va fi prezentă şi prima doamnă, Margareta Timofti, precum şi soţia ambasadorului SUA în Moldova, Marie Moser.
Banii colectaţi în cadrul evenimentului vor fi utilizaţi pentru susţinerea procesului de educaţie şi pregătire a specialiştilor în domeniul industriei uşoare.
Campania de promovare „Din inimă, branduri de Moldova” este desfăşurată de 15 întreprinderi locale din confecţii şi producere a încălţămintei. Acestea şi-au propus să lanseze şi un spaţiu comercial unic (magazin), unde vor fi comercializate articole de vestimentaţie şi încălţăminte, mărci proprii ale acestor întreprinderi.