EVO pentru clienții exitenți maib – un pas înainte în digitalizarea serviciilor bancare
În cadrul angajamentului său continuu de a satisface nevoile clienților și de a contribui la digitalizarea serviciilor publice, maib creează o nouă facilitate pentru clienții săi care utilizează aplicația guvernamentală EVO*. Prin această integrare, maib face un pas important spre digitalizarea proceselor bancare și administrativ-economice, oferind clienților o experiență simplificată și sigură.
Astfel, începând de astăzi, clienții existenți persoane fizice maib pot efectua în mod rapid și securizat o serie de acțiuni financiare și operațiuni bancare folosind actul de identitate digital generat din aplicația EVO:
Aceștia
- actualizarea datelor personale (în caz de KYC expirat);
- realizarea operațiunilor cu numerar la ghișeu;
- efectuarea viramentelor internaționale (FOREX/SAPI/SWIFT);
- deschiderea sau închiderea conturi curente, depozite;
- solicitarea sau reemiterea cardurilor bancare.
Prin integrarea EVO, maib oferă clienților posibilitatea de a accesa rapid și eficient atât serviciile financiare, cât și serviciile publice, economisind timp și beneficiind de securitate digitală. Acesta este un pas important spre un viitor mai digitalizat și mai convenabil pentru toți clienții maib.
*Pentru a beneficia de toate funcționalitățile EVO, cetățenii trebuie să dețină o semnătură electronică. Aplicația EVO poate fi descărcată din magazinele de aplicații online, în funcție de sistemul de operare al telefonului iOS sau Android
Transformă-ți fiecare vizită la bancă într-o experiență rapidă și digitală cu aplicația EVO.Tu conduci. maib
*******
DISCLAIMER: Autorii comunicatelor – nu agenția de presă IPN – poartă responsabilitate exclusivă pentru corectitudinea și esența conținutului comunicatului, prezentat spre publicare și/sau distribuire.